Vytvářím obsah přímo pro vás

Na vaší spokojenosti mi záleží nejvíc

Tvorba kvalitního contentu

Chcete zlepšit své SEO i návšťevnost? Bez kvalitního obsahu to nepůjde. Vím, co je potřeba a rád vám poradím.

Analýza webu i Vašich potřeb

Za jakým účelem jste vytvořili váš web? Kdo je jeho návštěvník? Jedná se o prodejní či prezentační web? O tom všem si popovídáme.

Spolupráce s vámi i vaším týmem

Pravidelná komunikace, vyhodnocování a reporty. Milerád budu konzultovat svou práci s vámi, UX designerem, webmasterem, programátorem či grafikem. Rád se zapojím se do týmu.

Jak naceňuji své služby

a proč vás nízké sazby stojí víc

Hodinovka či sazba za normostranu?

Na trhu, v oblasti copywritingu, se lidé naceňují dvěma způsoby. Někteří se naceňují hodinovkou a jiní zase sazbou za normostranu. Který je lepší?

U hodinové mzdy mají lidé tendenci práci natahovat nebo do ní započitávat i své přestávky. Samozřejmě se najdou skuteční profesionálové, kteří nepotřebují svým klientům lhát. Avšak takových lidí je po málu. Pro klienta, který do práce copywritera přímo nevidí, je tento způsob odměňování značně nepříjemný. Na druhou stranu cena za normostranu není vždy příjemná pro copywritera. Proč?

Protože zkušený copywriter ví, že opravdu kvalitní text nestačí pouze napsat. Ještě před prvním úderem do klávesnice, je nutné provést analýzy, výběr klíčových slov, výběr fotografií, výběr témat a vše prodiskutovat s klientem.

Tyto činnosti se těžko naceňují do normostrany, protože vždy trvají různě dlouho, tím vzniká dilema. Dále je nutné provést korekturu, prolinkování a formátování textu. No, není toho málo.

Jaké je tedy řešení, co vše ovlivňuje cenu?

Řešením je domluva. Některým copywriterům vyhovuje cena za normostranu, některým zase hodinovka. Jiní naopak preferuji kombinaci obojího.

Já? Já jsem profesionál, a proto se přizpůsobím vašim potřebám. Existují však věci, které mají vliv na cenu a potřebuji je znát, ještě než začneme spolupracovat. Které to jsou?

1. Zda mi dodáte nebo nedodáte podklady k článku

Hledat informace o produktu a pročítat fóra se někdy může protáhnout na několik hodin.

2. Rozsah zakázky

Potřebujete plnit vícero magazínu či webů? Plánujete se mnou spolupracovat aspoň půl roku? Množstevní sleva je u mě samozřejmostí.

3. Pracnost a složitost zakázky

Hledáte vyhotovení malého PR, nebo přepsaní a zorganizování dvouhodinové reportáže? To vše má vliv.

Levné texty se vám prodraží


Plně chápu, že budget máte zkrácený či chcete rozjet zatím nevydělečný projekt. I na to beru ohled. Avšak při nízkých cenách, jako je 100Kč/NS, vám bude každý copywriter psát více zbytečného textu a v korektuře bude chybovat. Takové texty jsou pro váš web doslova škodlivé. U nízké hodinovky bude naopak docházet k započítávání přestávek a výsledný produkt nebude takové kvality, kterou platíte.

Za mě osobně doporučuji všem klientům, kteří do práce copywritera nevidí, sazbu za nosrmostranu. Takhle příjdete o zbytečné napětí a uleví se vám. Víte, že platíte za to, co dostanete. Zkušenější klienti klidně mohou užívat hodinový systém. Sami ví, kolik času nejspíš zabere vypracovat danou zakázku. Podmínkou však je, že to skutečně ví.

Jak jsem na tom já?


300 - 600 Kč za NS je sazba u specifických copywriterských činností (články, popisky, blogy, texty).

250 Kč za hodinu u činností, které nejsou plně čistě copywriterského rázu a mají přesah do jiných oborů (novinářská činnost, sledování videí, zkouška produktů apod.).